Tervetuloa käsityöblogiini

Tervetuloa käsityöblogiini
Minun ihanin kerä on Kaneli-kerä. :)

torstai 7. joulukuuta 2017

Itsenäisyyspäivän arvonnan tulos

Kiitos kaikille niille, jotka osallistuivat Itsenäisyyspäivän kyselyyn/arvontaan. Olikin mukava tietää miten juhlitte eilistä. Kaikki juhlivat jollain tavalla mutta  useimmille  eilinen oli ennen kaikkea tervetullut ylimääräinen lepopäivä ja  mahdollisuus myös viettää aikaa perheen kanssa. 

Osallistujia oli yhteensä 29. Arvonnan suoritin arvontageneraattorin avulla täällä
Kuva kertoo voittajan numeron eli numero 2 ja kun laskee kommenteista osallistujan järjetysnumeron  niin voitto osuu Pinjalle. Pinjalle siis lähtee postin mukana sinistä suklaata.

  Tänään olen leiponut vuoden ekat joulutortut. 
Yhdessä tortussa on täytteenä puolikas vihreä kuula.   Yllättävän hyvältä ja joululta sekin maistui mutta kyllä perinteinen luumutäyte kumminkin minun mielestä voiton vei. Jouluksi leivon varmaan molempia. 

Mukavia Joulutouhuja. 

t. Seijasisko

JK: Muistakaa olla kilttejä sillä tonttuja on jo liikkeellä. :)

5 kommenttia:

  1. Kiitos! Mukava saada pikku ylläri postista!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut Pinjalle!
    Ei ole ilmeisesti syytä leipoa vihreä kuula- joulutorttuja. Olet nyt toinen kokeilija, jolta kuulen, että perinteinen joulutorttu on parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kumminkin kokeilla .. makuasia varmaan . Teen jouluksi molempia niin saavat muutkin maistella.

      Poista
  3. Luumua se minunkin mielestä pitää olla, kuulat voi syödä sitten muuten vain. =) Pitäisköhän kokeilla suolaisella täytteellä torttuja, ne näyttää nyt olevan myös tämän joulun juttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksipä ei jos olis joku jouluinen suolainen täyte. Omenoista tykkäävänä ja oon omenasosetta oon myös joksus vaihteeksi laittanut. Se on sopii jouluun ja maistuu ainakin minulle.

      Poista

Mitä ajatuksia tämä kirjoitukseni herätti? Kommenttisi otan ilolla vastaan. :)