Tervetuloa käsityöblogiini

Tervetuloa käsityöblogiini
Minun ihanin kerä on Kaneli-kerä. :)

torstai 12. heinäkuuta 2018

Blogihiljaisuus jatkuu ainakin vuoden loppuun..

Blogihiljaisuus tuntuu nyt niin mukavalta, että jatkan sitä ainakin vuoden loppuun. Päätän sitten jatkanko vai enkö. Mahdollisesti jatkan sitten blogiani  matalammalla profiililla lähinnä hyväntekeväisyys asioissa. 


Valittuja paloja minun nykyisestä  elämästä ja käsitöistä voi seurata kuvin Instagramissa. Tilini on tosin yksityinen ja pyydän kaveriksi sinne vain blogitutut, tutut, ystävät ja sukulaiset. Jotta pääset seuraamaan tiliäni  sinulla on oltava Instagram tili.  Tilini nimi on seijasiskove. 

Nää ampparipesät on kivoja ne pitäs toimiakki. :) Netistä löytyy ohjeita näiden tekoon.

Hyvää kesänjatkoa!

t. Seijasisko

12 kommenttia:

  1. Minä en ole Instagramissa enkä näillä näkymin aio mennäkään, joten enpä taida paljon kuulla sinun touhuistasi. Mutta pelaahan meillä muut yhteydenpitokanavat, joten et sinä kokonaan häviä elämästäni. :)

    VastaaPoista
  2. Sinua itseasiassa mietinkin . Minä kyllä voin käydä sun blogia lukemassa jatkossakin. Helppo sinne Instagramiinkin on kyllä rekisreröityä. Mulla on ollut tunnukset siellä jo pitkään mutta olen käyny siellä harvakseltaan. Taisi mennä välillä vuosikin etten käynyt ollenkaan. Kesän aikana oon tutustunu Instaa pareemin mutta eilen vasta julkaisin ensimmäisen kuvani siellä. On niin helppoa päivittää käsityöt sinne kun laittaa vaan kuvan ja kuvateksti ja omat kaverit käy kattelemassa ja kommentoimassa. Marjutkin siellä ja hän ei ole muuta sinne laittanutkaan kuin kuvia käsitöistä. Muiden päivytykset selaa nopeasti. Minusta se on tosi kätevä ja ei vie niin paljoa aikaa. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos samoin aurinkoisia kesäpäiviä sinulle!

    VastaaPoista
  4. sulosia :(( ampparipesiä:)).
    sinullahan kovat suunnitelmat,touhuat sen vapaaehtois-juttujen kanssa ne vie aikaa,tiedän ne vie mennessään:))...jätä blogi lepäämään.Onnea valitsemallesi tielle olipa se sitten mikä tahansa:))
    Lämmintä ja ihanaa kesää!!

    VastaaPoista
  5. Hyvää kesän jatkoa sinulle ja toivottavasti palaat tänne vielä.

    VastaaPoista
  6. Voi sinua tulee ikävä:( Täällä on ollut mukava "vierailla", ihana blogi ja niin olet sinäkin♥ Oikein ihanaa kesää ja kaikkea hyvää sinulle♥

    VastaaPoista
  7. Mukavaa hiljaisuutta. Kiva olisi, jos jatkaisit täälläkin, kun minä en viitsi sotkeutua ollenkaan tuohon instaan vaikka monet sinne siirtyvät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla alkaa olla kaikki parhaat ystävät Instafgramissa ja oma aikuinen poikakin. Faceen oon kyllästynyt ja siellä menee helposti turhaa useimmiten ihan tyhjänpäiväissin juttuihin .. se on suunniteltu siten että koukuttaa. Muutamien ryhmien takia siellä ole vähän pakostakin. .. kunon noita busineksiä välillä kuten ampparipesin myyntiä. :) u

      Poista

Mitä ajatuksia tämä kirjoitukseni herätti? Kommenttisi otan ilolla vastaan. :)