Tervetuloa käsityöblogiini

Tervetuloa käsityöblogiini
Minun ihanin kerä on Kaneli-kerä. :)

lauantai 6. lokakuuta 2018

Päätös on jo tehty: Punainen Lanka jatkaa Instagramissa

Tämä blogin tarina on tullut päätökseensä mutta tarinani jatkuvat Instagramissa osoitteessa: 
Mulla onkin siellä jo  tosi kivasti jo seurattavia ja seuraajia. Pidän siitä, että Instagram vie netti-aikaani paljon vähemmän kuin bloginpito. Toisten julkaisuja on helppo siellä selata ja myös omien käsitöiden esittely käy kätevästi. Kuva kertoo jo niin paljon ja kuvatekstiin voi lisätä olennaisen tiedon. Kokonaan blogimaailmaa en jätä eli käyn silloin tällöin katselemassa ja  lukemassa muutamien tuttujen blogien kuulumisia. :) 


Lopuksi   Iso Kiitos punaisen ruusun kera blogini kävijöille ja tervetuloa seuraamaan Punaista Lankaa Instagramissa.

Ihanaa syksynjatkoa!
toivoo Seijasisko

14 kommenttia:

  1. Kiitos Seija tiedosta!
    Kyllä kait mun täytyy kans perustaa tuo Instagram:))
    Mukavaa sunnuntaita! ja Ihanaa syksyn jatkoa Sinulle ja Kaneli-kisulle:))







    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin yleistäen niin Instassa tutuu olevat enemmän nuorempia kuin meidän keski-iän jo ylittäneitä mutta se sopii mulle .. nuorillla on monesti uusia raikkaita uusia ideoita. Persoona ei myöskään tule mun julkisessa instagramissa niin voimakkaasto esiin kuin tässä blogissa. Tosin mulla on toinen yksityinen blogi missä on enemmän kuvia (tykkään kuvata) matkoista tai muista yksityiselämän tapahtumista. Sinne hyväksyn lukijaksi vain sukulaiset ja ystävät.

      Poista
  2. Kiitos blogivuosista ja onnea matkalle Instassa.

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiva kun oot löytänyt sinne ja olen sen huomanutkin. :)

      Poista
  4. Kiitos itsellesi!
    Minä liityin instaan aikuisten lasteni takia. Nopea ja näppärä tapa seurata heidän touhujaan. Toki seuraan ja olen mukana siellä käsityöjutuissakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin seuraan aikuisen poikani juttuja Instassa. Tytär asuu Itä-suomessa ja ei päivitä missään mutta me ihan vanhanaikasesti puhelimitse ja sähköpostilla. :)

      Poista
  5. Kiitos Seija blogivuosista sekä Instalinkistä jonka olit jakanut blogiini.
    Pari kertaa olen siellä jo vieraillutkin katsellen töitäsi sekä ihanaa Kanelia.
    Ehkä jonain päivänä - ken tietää - avaan itsekin Istagramtilin.
    Eläkkeelle jäätyäni luulin että nythän minulla vasta onkin aikaa vaikka ja mille. Mitä vielä? Vuorokaudessa tuntuu olevan vähemmän tunteja kuin ennen :) Tai sitten olen vain niin hyvä keksimään tekemistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi kiva kun oot käyny kurkkimassa mun Instatilillä. Käyn sinunkin blogissa kattelemassa tosin vähän harvemmin kummink muttta voi lukea useamman postauksen samalla kertaan. . Mulla on vähän sama ongelma ettei tahdo aika riittää eläkeläisella kaikkeen siihen mitä haluaisi tehdä. :D Instaan muutto tosin on antanut jonkin verran lisäaikaa muuhun. Eiliseen messu"rapotiinkin"meni tasan seitsemän minuuttia.:D

      Poista
  6. Hei

    Blogiasi on ollut mukava lukea, joten siinä mielessä vähän harmi, että lopetat. Onneksi kuitenkin instagram-tiliäsi pääsee katsomaan, vaikka ei muuten siinä maailmassa mukana olisikaan.

    Kiitos menneistä ja mukavia käsityöhetkiä jatkossakin!
    T. Leena Salosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Leena.. onpa kiva kuulla. :) Mukavia käsityöhetkiä Sinullekin.

      Poista

Mitä ajatuksia tämä kirjoitukseni herätti? Kommenttisi otan ilolla vastaan. :)